Tänkt er en supportmedarbetare som aldrig blir sjuk, aldrig tar semester, aldrig kommer sent, jobbar dygnet runt, kan förstå flera olika språk och kan multi-taska och svara på hundratals supportärenden samtidigt.
Säg Hej till Harry.
Personlig Svarsservices senaste kundtjänstlösning ”Harry” är en chattmjukvara som bygger på artificiell intelligens och maskininlärning. Med hjälp av ”Natural language processing”(NLP) så har denna AI-chatt kontextbaserad språkförståelse, kan förstå stavfel och olika typer av meningsuppbyggnader.
Med hjälp av ”Harry” så kan ni ta er kundservice till en ny nivå med en digital kollega som blir smartare och smartare för varje dag. Tack vare ”artificiell intelligens” så lär sig er digitala medarbetare nya saker varje dag. Det den inte förstår på måndagen, kommer den förstå på tisdagen.
Många gånger kan man även se att man sänker kostnader för egen support då vår AI-chatt i många fall hanterar 60–70% av ärenden försvinner behovet att ersätta medarbetare när någon slutar.
Låt Harry stå som första försvarslinje och svara på alla repetitiva och återkommande frågor och låt sedan er egen personaljobba med mer komplexa ärenden som i många fall ökar motivationen.
Av vår erfarenhet har vi märkt att hybridformer av AI-chattar i kombination med liveagenter erbjuder den bästa användarupplevelsen. Detta kallas mänsklig överlämning eller avlastning. Personlig Svarsservice har flera anställda agenter som sömlöst tar över en konversation så fort AI-chatten inte förstår.Detta innebär att kunden alltid får ett svar och hjälp. Antingen av AI´n eller av en människa. Detta gör vårt erbjudande helt unikt.
Vi kan även integrera ”Harry” mot hundratals externa system med hjälp av öppna API´er. Till exempel så kan ”Harry” hämta och skicka fakturor, leta uppbeställningar, göra bokningar och mycket mycket mer.
Vill du också veta mer om hur ”Harry” kan effektivisera er kundtjänst?
Kontaktad å Personlig Svarsservice!
Fyll i din mailadress för att direkt få nyheter