Svarsservice, telefonpassning, extern växel, callcenter. Det finns många olika termer. Vad det innebär egentligen är att ett företag tar extern hjälp med att besvara samtal. Att få en bättre tillgänglighet helt enkelt.
Vi på Personlig Svarsservice har sedan 2004 hjälpt företag med just detta. I praktiken Innebär det att vi hjälper företag att svara i telefon närman själv inte hinner eller kan. Det finns många olika anledningar till att nyttja en sådan tjänst. Exempel på detta kan vara:
· Man vill inte missa något viktigt samtal som i värsta fall kan innebära en förlorad affär
· Man vill undvika att prata med säljare som erbjuder produkter och tjänster som inte man inte har behov av.
· Ens kundservice och tillgänglighet ska alltid vara 100%
· Det ringer så pass mycket att man inte har tillräckligt med resurser för att själva kunna svara
Vi har kunder som nyttjar vår tjänst för en av dessa anledningar, men likväl kunder som användare oss i kombination för alla dessa punkter.
Personlig Svarsservice AB är väldigt stolta över den kvalitet som våra telefonister erbjuder. Vi är dels pålästa om alla våra kunder, vi svarar i snitt på 10 sekunder och kan hjälpa våra kunder dygnet runt.
Alla kunder är unika och behöver olika typer av hjälp.Därför gör vi alltid en intervju innan uppstart för att säkerställa kundens behov. Hur ska vi svara? Ska vi svara direkt eller när kunden inte kan? Ska vi koppla samtal eller skicka meddelanden? Etc.
En Svarsservice är ett otroligt kostnadseffektivt komplement för att säkerställa en bättre tillgänglighet och tryggheten med vetskap om att man aldrig missar ett samtal.
Vill du veta mer om vår Svarsservice/telefonpassning så kan du läsa mer på https://www.personligsvarsservice.se/ eller ringa oss direkt på 020-170 71 00
Fyll i din mailadress för att direkt få nyheter