Loading...

Våra priser

Lösningar

Välj rätt lösning för er

Alla företag har olika behov av hjälp. Därför har vi plockat fram tre olika lösningar så ni kan hitta det som passar just er bäst.
Small
För det mindre företaget som inte missar så jättemånga samtal per månad.
50st samtal ingår/månad
Vi svarar när ni inte kan
Valfri hälsningsfras
Samtalsfiltrering
Kundportal
Notis, koppla eller avisera
Vi svarar vardagar 07:00-18:00
Nattmeddelande
Kontakta oss
Medium
Passar företaget som missar samtal regelbundet.
100st samtal ingår/månad
Vi svarar när ni inte kan
Valfri hälsningsfras
Samtalsfiltrering
Kundportal
Notis, koppla eller avisera
Vi svarar vardagar 07:00-18:00
Nattmeddelande
Kontakta oss
vanligast
Large
För er med ett större behov som kanske vill lägga ut växeln eller missar många samtal varje dag.
500st samtal ingår/månad
Vi svarar när ni inte kan
Valfri hälsningsfras
Samtalsfiltrering
Kundportal
Notis, koppla eller avisera
Vi svarar vardagar 07:00-18:00
Nattmeddelande
Kontakta oss
faq

Lite snabba svar på vanliga frågor

Har ni någon bindningstid?

Vi har två olika alternativ. Antingen så kan man välja obundet med en liten uppstartskostnad, eller så väljer man 12 månaders bindningstid med 0kr i uppstartskostnad. Du bestämmer!

Är det krångligt att komma igång?

Absolut inte. Att komma igång är väldigt enkelt. Vi kontaktar er och genomför en kort "intervju" för att lära känna ert företag. Sedan lägger vi in all information i vårt system.

Hur lång tid tar det innan ni svarar?

Vi har en snittsvarstid på 10 sekunder.

Vad är notis, koppla, avisera?

Detta är tre olika sätt som vi hanterar era samtal på.

Notis - Vi skickar er ett sms/epost om vem som ringt och vad det gäller
Koppla- Vi direktkopplar samtalet till dig eller det kollega som det berör
Avisera - Vi ringer först upp er och berättar vem vi har på andra linjen. På detta sätt kan ni avgöra om vi ska koppla fram samtalet eller inte.

Kan ni svara åt alla branscher?

Ja! Med 18 års erfarenhet och flera hundra kunder så kan vi hjälpa stora som små företag, inom alla branscher.

Kan ni svara dygnet runt?

Absolut. Vi har en tilläggstjänst som innebär att vi svarar dygnet runt, alla dagar om året.

Bara att höra av dig om du har mer frågor!