Vi tar emot inkommande samtal och svarar med ert företagsnamn och önskad hälsningsfras. När vi svarat i telefonen agerar vi utifrån den tjänst ni har valt. Vi tar emot meddelande, kopplar direkt eller aviserar samtalet till dig. Notis, koppla, eller Avisera är våra olika tjänster för telefonpassning. Utifrån dessa tjänster väljer ni vilken eller vilka av tjänsterna som fyller ert behov bäst. Vi hjälper dig gärna med en behovsanalys.
Som Personlig svarsservicekund har du tillgång till vår app för Iphone/Andriod. Med appen kommunicerar du enkelt din status till våra telefonister. Appen laddar du ner via app store eller google play.
Vi levererar en chattfunktion som ni enkelt installerar på er webbsida genom en HTML-kod. Vi anpassar den åt er så att designen passar er webbsida. Chatten på er website är sedan bemannad av vår chattpersonal vardagar mellan kl 07.00-18.00. Vår chattpersonal svarar på enklare frågor gällande ert företag och skickar sedan ärendet vidare till rätt person hos er när det behövs.
Med en bemannad chatt på er webbsite kommer ni att kunna bemöta kunder i ett tidigare skede innan de beslutar sig för om de ska ringa in eller maila till er.
Har ert företag större behov av service utöver telefonpassning och bemannad webbchatt? Tillsammans med oss har ni möjlighet att skräddarsy en extern kundtjänst-lösning för ert företag. Alla företag är unika, därför behöver vi tillsammans göra en behovsanalys för att se hur vi kan hjälpa just ert företag.
Tillsammans med er gör vi en behovsanalys där vi tittar på vilka typer av ärenden ni behöver ha hjälp med. Dessa ärenden kan skilja sig mycket beroende på vilken typ av verksamhet företaget driver. Vi sätter ihop ett kundtjänst-team som ser till att vara pålästa om de ärenden som rör just ert företag.
Vi tar emot meddelanden från den inringade och skickar det sedan till dig eller den kollegan som det berör
Vi direktkopplar samtal till dig eller dina kollegor. Vi kan även koppla samtal till gruppnummer.
En bevakad koppling där vi först ringer upp er och berättar vem som ringt in. På det sättet kan ni avgöra om vi ska koppla fram samtalet eller inte
Med vår tjänst Växla behöver ert företag inte längre någon telefonväxel. Vi erbjuder en enklare och mer serviceinriktad lösning som gör att ni förmånligt kan byta ut er befintliga växellösning och ert växelavtal som ofta är kostsamma helt i onödan.
Med vår nya tilläggstjänst Boka hjälper vi er även att ta emot olika typer av tidbokningar. T.ex. service- och verkstadsbokningar men även andra typer av tidbokningar. Vi gör bokningarna direkt i ert webbaserade system.
Med tilläggstjänsten 24/7 maximerar ni våra svarstider. Genom att lägga till tjänsten på någon av våra tjänster inom telefonpassning svarar vi åt er dygnet runt alla dagar i veckan. Pris: 399:-/per månad
Luta dig tillbaka och titta på några av våra korta videos som enkelt förklarar hur våra tjänster fungerar. Vår svarsservice ska vara lika enkel att förstå, som att använda!
100% tillgänglighet. Missa aldrig mer några viktiga samtal.
En bemannad chattfunktion på er egna hemsida!
Spara pengar på onödiga växelkostnader. Få ett gratis huvudnummer!
Hur hittar jag appen? Appen finns att ladda hem gratis i App Store eller på Google Play.
Hur får jag mitt anknytningsnummer och lösenord? Detta kommer att skickas separat till er via e-post.
Hur gör jag om jag vill lämna mer information om min frånvaro, t.ex. hänvisning till annan kollega? Maila till Personlig svarsservice via appen eller på telefonist@personligtsvar.se